dilluns, 9 de desembre del 2013

Tu ets el que estàs buscant - Rumi


"Tu ets el que estàs buscant"... diu Rumi,
per tant, sóc jo el que estic buscant.

M'he creuat amb aquesta frase avui i seguidament he fet un respir profund.  

Ho sé...

...Sé que dins tinc les respostes... tot i que m'agrada interpretar els senyals de fora.
...Sé que dins tinc la pau... tot i que els meus pensaments em bombardegen fent la guerra.
...Sé que dins tinc la confiança... que necessito posar a prova per creure en ella de nou.
...Sé que dins tinc l'alegria... que poso a prova deixant que m'inundi la tristor.
...Sé que dins tinc la brúixola que indica el nord...i que sóc capaç de girar el món sencer per veure si al revés també funciona...

...Sé que tot el que busco fora.... és per trobar-me dins.

Saber qui som, què volem, com funcionem, quins són els nostres patrons de comportament, què hi ha escrit sobre nosaltres al firmament, d'on venim... són curiositats que fan el camí més entretingut, però no més curt.

Tard o d'hora, si volem avançar, ens toca fer el silenci, endinsar-nos sols dins l'oceà. 

Com les plantes que només creixen de nit, el creixement* personal requereix de moments de calma i de reflexió. D'aturar el pensament i crear la llum. I no només crear-la, sinó de saber il·luminar i enfocar amb ella les ombres que ens hem atrevit a mirar de cara.



(*) Créixer (per mi):  flexibilitzar la ment, cuidar el cos, elevar l'energia, eixamplar el cor, arrelar-se en la humilitat.

                                                                                                                  Poques paraules, ...un camí apassionant!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada